niedziela, 12 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów

Hej! Mam nadzieję, że u Was jest równie pięknie i ciepło, co w Warszawie. Dzisiaj kolejny post z cyklu "Niedziela dla włosów". 

Kosmetyki, których użyłam: 

  • Olejek odbudowujący Yves Rocher gościł na moich włosach całą noc.
  • Rano na 15 minut nałożyłam odżywkę Oleo Repair Garnier Fructis, by ułatwić zmycie oleju. 
  • Następnie umyłam włosy przy użyciu odżywki odbudowującej Yves Rocher oraz szamponu nawilżającego Oillan Baby.
  • Kolejnym krokiem było nałożenie na skórę głowy i włosy "glutka" z siemienia lnianego. Włosy owinęłam folią spożywczą, przykryłam to turbanem i tak chodziłam przez godzinę.
  • Po zmyciu kompresu z włosów użyłam wcierki wzmacniającej oraz eliksiru odżywczego Elseve.
A o to efekt: 



Uwielbiam swoje włosy po siemieniu. Są idealnie dociążone, puszyste, mięciutkie, wręcz jedwabiste w dotyku. A do tego odbite od nasady i wolniej się przetłuszczają. Czego chcieć więcej? :)
Podrażnienie po Jantarze powoli ustępuje, ale skóra została poważnie przesuszona... No cóż. 

A jak Wasze niedzielne spa? Dajcie znać. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz