środa, 1 kwietnia 2015

Denko

Witajcie w Prima Aprilis! Przychodzę do Was z nowym denkiem. Marzec był miesiącem bez niepotrzebnych zakupów, a także dalej kontynuowałam pomniejszanie swoich zapasów. Z czym pożegnałam się w czasie marca? 



żel do mycia twarzy / Bielenda Pharm antybakteryjna emulsja oczyszczająca
Emulsja z bardzo dobrym, krótkim składem w świetnej cenie. No i polskiej marki. Byłam z niej bardzo zadowolona, świetnie oczyszczała, a to było moje drugie opakowanie. Niestety moja skóra się zmieniła, więc emulsja działała trochę zbyt ściągająco. Niemniej jednak polecam ten produkt posiadaczkom cery tłustej i trądzikowej. 

płatki pod oczy / Efektima Wine Therapy hydrożelowe płatki pod oczy
Podobnie jak te płatki z poprzedniego denka uznaję ten produkt za zabawny gadżet. Te jednak gorzej trzymają się niż złota wersja. 


odżywka do włosów / Dove Hair Fall Control Conditioner - odżywka do włosów osłabionych 
Co jakiś czas kupowałam tę odżywkę w promocji, bo używałam jej albo jako pierwsze O, albo na koniec mycia. Nie daje spektakularnych efektów, po prostu wygładza włosy. Raczej unikam kupowania kosmetyków produkowanych przed Unilever, gdyż testują na zwierzętach. Z tego względu nie zamierzam do niej wrócić. 
 
henna / Khadi henna cassia
Mój hit! Henna cassia to tak zwana bezbarwna henna. Działa jak intensywna ziołowa odżywka, a efekt długo utrzymuje się na włosach. Zauważyłam wyraźne pogrubienie i wzmocnienie włosów, są odrobinę jaśniejsze, o wiele bardziej błyszczące. Gorąco polecam!

próbka kremu do rąk / L'Occitane krem do rąk Pivoine Flora
Ten krem jest bardziej w formie żelu o obłędnym zapachu. Świetnie działał, choć wersja z Masłem Shea daje efekt nawilżenia na dłużej. 

żel po prysznic / Yves Rocher Jardins du Monde żel pod prysznic Lawenda z Prowansji 
Uwielbiam zapach lawendy, a ten żel jest fantastyczny. Zapach nie jest chemiczny jak w wielu kosmetykach, a skład opiera się na soku z aloesu. Z pewnością będę do niego wracać. 
 
podkład / Catrice All Matt Plus długotrwały podkład matujący do twarzy
To było kolejne opakowanie tego podkładu w mojej kosmetyczce, ale raczej już do niego nie wrócę. Przede wszystkim najjaśniejszy odcień stał się dla mnie zbyt ciemny. Jeśli ktoś liczy na jakiś spektakularny efekt matu oraz trwałość, to niestety się zawiedzie. Ja lubiłam w nim to, że nie zapychał i ładnie wyrównywał koloryt. 

olejek / Fitomed olej ze słodkich migdałów
Olejek ze słodkich migdałów jest moim ulubieńcem w pielęgnacji ciała i włosów. Lubię ten z Fitomedu bo jest tani i produkowany przez polską firmę. Na pewno jeszcze nieraz do niego wrócę. 

maska do włosów / L'biotica Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Co jakiś czas kupuję tę maskę w SuperPharm lub hebe w cenie promocyjnej. Dobrze nawilża moje włosy, ale zdarza się, że je obciąża. Teraz chcę spróbować innej wersji. 

próbki szamponu / Sylveco balsam myjący do włosów z betuliną
Moje następne zakupy to szampon i balsam myjący tej polskiej marki. Po użyciu tego produktu miałam włosy odbite od nasady, puszyste, miękkie... Świetny produkt. 


odżywka do włosów / Dove Advanced Hair Series Oxygen & Moisture lekki suflet do włosów
Kupiłam ten kosmetyk w promocji zachęcona pozytywnymi opiniami. U mnie jednak okazał się bublem! Starczył mi na jakieś pięć użyć, z włosami nie robił absolutnie nic. Długi, chemiczny skład dodatkowo nie zachęca. Na pewno więcej do niego nie wrócę. 

dezodorant w chusteczce Cleanic
Ten produkt można opisać tylko jednym słowem: horror. Naprawdę nie umiem powiedzieć nic innego. 


pomadka do ust / Himalaya Herbals intensywnie nawilżający balsam do ust z masłem kakaowym
Fajny kosmetyk za małe pieniądze. Idealny dla fanek kosmetyków o zapachu czekoladowym. Dobrze nawilżał usta, jednak opakowanie jest niepraktyczne. Masło ma raczej miękką konsystencję i pomadka może się złamać. 

maseczka do twarzy / Montagne Jeunesse maseczka truskawkowa głęboko oczyszczająca i nawilżająca
Moja ulubiona tej firmy. Buzia jest odświeżona, rozjaśniona i oczyszczona. No i maseczka ślicznie pachnie... Zachęcam do wypróbowania. 
 
Amla Hesh
Moje włosy uwielbiają hinduskie zioła, proszki, olejki i inne kosmetyki. Amla to ich zdecydowany ulubieniec. Włosy są puszyste, mają więcej objętości, wolniej się przetłuszczają. Amla zmniejsza znacznie wypadanie włosów, więc polecam Paniom z tym problemem. 

odżywka do włosów / La Luxe Paris arganowa odżywka do włosów 8w1 Argan + Keratin
Zawiodłam się... Skład był bardzo obiecujący, jednak odżywka powodowała nieposkromiony puch... Włosy były też przesuszone. Zużyłam ją do emulgowania oleju lub jako pierwsze O w czasie mycia. 

maska do włosów / Kallos Honey
To nie jest najlepsza maska tej marki. Mam wrażenie, że nie odżywiała włosów, jakby nic z nimi nie robiła. Rozstałam się bez żalu. Teraz używam wersji Latte. 

maseczka do twarzy / LomiLomi Jaśmin ukojenie dla twarzy
Pisałam już o niej w poprzednim denku (click!) i zdania nie zmieniam. Jest fantastyczna. 

wcierka do skóry głowy / Receptury Babci Agafii, tonik ziołowy do włosów przeciw wypadaniu
To dobra i tania wcierka, do której często wracam. Myślę, że nie pomoże przy nadmiernym wypadaniu włosów, ale jest świetnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji. 

żel pod prysznic / Yves Rocher miodowy żel pod prysznic Culture BIO
Oczywiście byłam zadowolona z jego działania, ma przyjemny skład, ale zapach zupełnie nie przypadł mi do gustu. Strasznie słodki, wręcz mdlący. Nie wrócę do niego. 

  
tonik do twarzy / Ziaja tonik BIO aloesowy do cery normalnej i suchej
Super, super, super! Świetny produkt za bardzo małe pieniądze. Zamierzam wypróbować inne wersje - mam już zakupioną nagietkową. Jeśli nie macie uczulenia na aloes - polecam. 

Ja już zaczęłam swoją świąteczną przerwę - wczoraj miałam ekstrakcję jednej ósemki i dochodzę powoli do siebie. Niestety nie będę mogła skosztować wszystkich pyszności w czasie świąt. Macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami? Dajcie znać w komentarzach. Pozdrawiam!   

1 komentarz: