wtorek, 31 marca 2015

Tydzień w zdjęciach

Dzisiaj "Tydzień w zdjęciach" razy dwa. Druga połowa marca była bardzo przyjemna, miałam trochę czasu by odpocząć i spotykać się z przyjaciółmi. 



1. To obecnie moja ulubiona część garderoby - upolowałam ten mięsisty sweter w H&M za 50 zł. 
2. Pancakes na mące razowej z jogurtem naturalnym i kiwi. 
3. Ikea
4. Charlotte


2. W Ikei kupiłam ten kubek z uroczą grafiką.
3. Domowy blok.
4. New Balance rządzą.


W H&M można znaleźć różne zabawne rzeczy...


1. & 2. Manekin, który mnie nie zachwycił. 
3. Aerobik w piątek rano najlepszy.
4. Zdjęcie nie jest zbyt wyraźne, ale to zdarty mural na Pradze Północ.


1. Piwna Sprawa i najlepsza impreza tego roku.
2. A to podobno najlepsze pączki w Warszawie.
3. Domowy budyń.
4. I własnoręcznie zrobiona palemka. 

Co jakiś czas znajduję złote myśli Loesje.

Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz: