poniedziałek, 11 maja 2015

Niedziela dla włosów

Hej! Dzisiaj moja "Niedziela dla włosów", w której dwie nowości pielęgnacyjne. 

Czego użyłam? 

  • Na około 45 minut nałożyłam na długość włosów olejek odbudowujący Yves Rocher, a na skórę głowy olej rycynowy wymieszany z YR. To mieszanka którą najczęściej stosuję w ostatnim czasie. 
  • Następnie na 10 minut nałożyłam maskę dla wrażliwej skóry głowy NaturVital, w celu zemulgowania oleju.
  • Kolejnym krokiem było umycie włosów. Użyłam do tego odżywki Garnier Fructis Oleo Repair oraz nowego mydła cedrowego do ciała i włosów Bania Agafii. Po pierwszym użyciu jestem nim zachwycona i mam nadzieję, że tak zostanie. 
  • Zdecydowałam się pierwszy raz na laminowanie włosów żelatyną. Do tej pory jakoś bałam się tego zabiegu - zupełnie nie wiem czemu. 1 łyżkę żelatyny rozpuściłam w około 1/3 szklanki gorącej wody. Poczekałam, aż ostygnie i wymieszałam z maską NaturVital do konsystencji gęstego budyniu. Trzymałam około 50 minut na włosach i obficie spłukałam wodą. 
  • Na koniec użyłam toniku wzmacniającego oraz eliksiru odżywczego Elseve na końcówki.
Tak włosy prezentowały się jeszcze tego samego dnia (zdjęcie przy użyciu lampy błyskowej):


A tak po nocy rozczesane drewnianym grzebieniem:


Jestem pozytywnie zaskoczona efektem laminowania na moich włosach. Najbardziej bałam się obciążenia. Tymczasem włosy były (i w dalszym ciągu są) niewiarygodnie miękkie, błyszczące i wygładzone. Mam ochotę ciągle je gładzić! :D Nie zostały też obciążone - mam wrażenie, że nawet miały w ciągu dnia więcej objętości. Świetnie się rozczesują i w ogóle nie plączą. Końce zostały dociążone, z czego bardzo się cieszę. Laminowanie na pewno na stałe zagości w mojej pielęgnacji włosów i Wam również je polecam. 

Testowałyście już ten zabieg? Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Chcę mydło i maskę aloesową i.. najlepiej wszystko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło gorąco polecam! :) ja swoje kupiłam tu: http://bioorganika.pl/pielegnacja-wlosow/2454-mydlo-ziolowe-naturalne-czarne-receptury-babci-agafii-500g.html

      Usuń
  2. Sporo produktów, za to włosy cud <3 Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowałam na dzisiaj laminowanie ale w ręce wpadło mi coś innego ;) Muszę w końcu się zaopatrzyć w tą maskę aloesową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ją w Naturze w promocji. Samodzielnie na włosach nie robi nic specjalnego, natomiast świetnie nadaje się do różnych mieszanek. Przy laminowaniu sprawdziła się rewelacyjnie. :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio poszłam do Natury po maskę aloesową i niestety nie było jej więc pobiegłam do Hebe po coś innego, od kilku tygodni poluję na tą maskę i nie mogę jej dorwać! Albo mają biedny asortyment, albo bardzo szybko schodzi ;D

    OdpowiedzUsuń