niedziela, 8 marca 2015

XCIV / tydzień w zdjęciach

Witajcie! Dzisiaj post fotograficzny - urywki tego, co wydarzyło się w moim życiu w przeciągu tego tygodnia. 


Wernisaż wystawy w Zachęcie: Kanibalizm? O zawłaszczeniach w sztuce - serdecznie polecam


Świetna książka! 
 

Dzień Kobiet w Zieleniaku. Było fantastycznie, dziękuję! A knajpkę serdecznie polecam - fanpage na Facebooku


1. Z okazji Dnia Kobiet w Super-Pharm przy okazji zakupów dostałam pięknego goździka
2. Pyszne sorbety: cytrynowy, arbuzowy i jeżynowy. 


1. Henna Cassia. I zez jednym okiem. ;)
2. Lubię koszuli z przesłaniem.
3. Cudowna, wspaniała Bjork.
4. Najprostsze śniadania są często najlepsze. 



W sobotę wybrałam się na wystawę minerałów i biżuterii w PKiN. Uważam, że warto było, bo interesuję się minerałami, ale brak biletów ulgowych dla uczniów i studentów to jakaś kpina... Wejście wyniosło mnie 15 zł - to jednak lekka przesada. 

Mam nadzieję, że Wasz tydzień był równie udany, co mój. Zwłaszcza dzisiejszy, wyjątkowy dzień. Pozdrawiam!

PS Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie - baner znajduje się po prawej stronie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz